sobota, 23 listopada 2013

♥ miłość ♥

Pierwsze zauroczenia,  pierwsze miłości !! Teraz to się będzie działo.  Dziwne uczucie, kiedy zobaczysz chłopaka,  a tobie robi się od razu lepiej. Kiedy pomyślisz sobie :
,, Kurdeee...ja się chyba w nim zakochałam ''. Ojj.. miłość jest pięknym uczuciem,  ale gdy jest ona taka sama z tej drugiej strony.  Chciałabym mieć taką osobę,  której mogę wszystko powiedzieć,  przytulić, pocałować.  To jest marzenie chyba każdej dziewczyny na tym świecie.  Ale nie zawsze jest tak pięknie jak sie wydaję. Czasami jest tak, że kochasz bez wzajemności. Wtedy jest problem..znam taki przypadek.  Nawet i chyba to ja jestem takim przypadkiem, bo nie podob a mi się chłopak,  który zakochał się we mnie już od dłuższego czasu.  Tłumacze mu, że nic z tego nie będzie,  żeby wybił sobie mnie z głowy, ale on tego nie może zrozumieć.  Czasem staje sie dreczycielem i mam go już dość.. ale wiem, że miłości nie da sie tak szybko wybić z głowy.  Bardzo dobrze o tym wiem,  bo jestem w takiej sytuacji ; ( Ale o tym, kiedy indziej ;) Jeszcze będzie dużo czasu, żeby po opowiadać ;**

2 komentarze:

  1. Czemu nie piszesz postów???
    Zapraszam do mnie http://szalonamisia.blogspot.com/ Obserwuję....Ty jak chcesz też możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie http://szalonamisia.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html Zapraszam do udziału!!!

    OdpowiedzUsuń